Canı Sıkılanlar İçin Kısa Bilgiler

Mesala benim gibi birisiyseniz çok oyun oynamışsınız demektir ve o kadar oyun oynamaktan sıkılmışsınızdır ama bu bilgiler ile kendi el becerinizi geliştirebilirsiniz hemde bununla insanlara gösteriler bile yapabilrisiniz.

1:Kukla Yapın Mesala Bu Adamdan Örnek Alabilirsiniz
Kanal Linki: https://www.youtube.com/channel/UCxseO_JzIiiJENauW2RmcJQ

2:Eğer Bir İşsiz Yani Deli Gibi MC oynıyorsanız ve bırakamıyorsanız size şunu söyliyim eğer yapı yapmada iyi iseniz şehir kurun demiyeceğim sebebi şehir artık bir klasik oldu onun yerinde kralliyet kurun yada bir ülke meselea bazı yapıcılar ülkeleri yapıyor kısaca Amerika,İngiltere Ve Afrika ama kimse Türkiyeyi yapmadı siz bunu yapabilirsiniz

3:Gidip Bir Kağıt Alın Yada Bir Word Belgesi Oluşturun Ve Tamamen Aklınıza Gelen Birer Birer Kelimeler Olur Onlarla Kitap Yazabilirsiniz Mesela Ben Yazıyorum Ama Ben Buna Ressim Eklemek İstiyorum Bilgisyar da Yapamıyorum Diyorsanız Gidip Gerçek Hayatta Yapıp İyi Bir Işıkla Fotoğrafını Çekin Sonra Bilgisayara Atın Ve Yükleyin Belirli Bir Süre Sonra Kendi Zihniniz Hemen Fikir Bulacak dır Bu Günlük Bu Kadar 
Not: Her Zaman Yazı Paylaşamam Hafta Sonu Yada Pazartesi Paylaşırım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İlk Yazımız